Neo ma już 5,5 miesiąca :D

Przyszły dziś kokardki dla mojego małego gentlemena :D

Zanim je pokażę muszę opisać wczorajsze wydarzenie bo zapomnę :D

Siedzimy wieczorem i oglądamy tv, Neo chodził sobie po mieszkaniu :) Nagle słyszymy że idzie i coś ze sobą ciągnie po ziemi :) Zapalam światło patrzę a on w pyszczku trzyma rączkę od piórkowej wędki :D Przyniósł do zabawy :)

Najciekawsze jest to, że ona leżała wysoko :) To jak musiał delikatnie po nią się wspiąć :)


Jak oglądam chirurgów w łóżku i leżę na plecach kitty ładuję się na mój brzuch lub klatkę piersiową kładzie się tak że ogon leży mi na twarzy :D

Jeśli chodzi o drapanie, to częściowo ustało wydaję mi się, że teraz drapie się już normalnie.
Karmę zmieniłam na kaczkę greenwooda ta mu smakuje bo jest drobna. Kurczaka nie ma już w żadnej postaci. Żadnych krostek czy nowych strupków.

W zielonym placu zabaw szaleje :D jak mały chomik :)

https://www.facebook.com/NeoPolskiBrytyjczyk/videos/273308593053177/  tu jest filmik :)

Najpierw kokardki :D






W której Neo najlepiej się prezentuje :D ? Wg was? Wg mnie we wszystkim mu ślicznie :*

Kokardki mamy od : https://www.facebook.com/jasmilly.handmade/?fref=ts




Komentarze