Pierwszy Neosiowy box - kot w worku

Byłam bardzo ciekawa czy ten cały Kot w worku nam się spodoba, jakby nie patrzeć te zabawki są inne :)

Tadam czas na prezentacje :)




Neo obwąchuję co to do niego przyszło :) 


Kocia korespondencja :D


Dostaliśmy przesyłkę od Etno kotów :)


snacki prawdopodobnie z wysuszonej wołowiny i kaczki :) Tylko szkoda, że nie w Neo zainteresowaniu :D 


Etno myszka :D Dla Neo najciekawsze okazały się ...nie nie ogon :D a uszy :D 


Piłeczka filcowa, jeszcze czeka na swoją chwilę :D Za to wędka z filcowymi piórkami to numer 1 :D Neo bawił się bardzo długo samym patyczkiem, samym sznurkiem, samymi piórkami i w całą wędką też :D 

Torbo plecak :D to dla mnie :D Ale Neo nie chciał z niego zejść :D Ma kocie błogosławieństwo :D 
pochodzi ona z : https://www.facebook.com/kotzwasem/



Papierowa z grubszego papieru torebka na pierdołki :D np piłeczki myszki :D 

Jestem zadowolona bo widzę, że Neo się bawi :) eee szaleje :D Przysmaki tylko nie przypasowały ale to oddamy innym kociakom :) 

Subskrypcję przedłużyłam do końca roku ;D jestem strasznie ciekawa wersji Halloween i świątecznej :D 

Polecam

www.kot-w-worku.pl

https://www.facebook.com/Kot-w-worku-1405646589742828/?fref=ts


Komentarze