Pobudka

Raz na jakiś czas śpimy z Neo w nocy :D
Neo sypia więcej niż wcześniej :D potrafi iść ze mną spać po 19 a obudzić się dopiero około 5 jak zbliża się śniadanie :D

Ostatnio spałam od 2, budzik nastawiłam na 13 :) Pobudka pierwsza była o 5 :D przyszedł na moją poduszkę, miaułczał mi do ucha parę razy przeze mnie przeszedł, wstałam nawet nie zapalałam światła w kuchni pokroiłam mięsko dałam, poszłam spać :D chwilę później przyszedł Neo na miziaki :D jak to tak poszłam sobie spać :D miziałam chyba już przez sen :D wymył się i poszedł spać...godzina 11 :) powtórka ale nie dałam się już :D mówię do Neo mam jeszcze 2 h snu :) dajże mi pospać :D tak się po mnie wiercił, przyniósł mi swoją piszczącą myszkę, że się nie dało i wstałam :D

Co by o nim nie mówić to usłuchany kot. Jak skrobie po moim fotelu a ja śpię i mówię Neo jak wstanę to będziesz biedny :) za chwilę słyszę jak już nie ma go w pokoju :D

Testuję jego wolę :D robię sobie kanapki stawiam na biurku gdzie zazwyczaj Neo kima, i mówię Neo nie wolno ty masz swoje mięsko. I wiecie włączam kam i wychodzę niby do kuchni. Nawet nie podejdzie powąchać, a lubi mi coś czasem ukraść :) jeśli nie dostanie zakazu :)

A na imię reaguje jak nikt, czasami się tak bawimy że biegnę do dużej sypialni i mówię Neo Neo Neo biegnie do mnie tak szybko, że jak mógłby to by przyleciał :D tak się bawimy chwil parę :D

Placyk zabaw sprzedałam, ogólnie świetny pomysł dla małych lekkich kociąt. Wydawało mi się, że Neo ma obiekcje czy to się nie przewróci czy on nie spadnie. No nie dziwię się, w końcu to rurki plastikowe. Inne kocięta będą się cieszyć za to ja znalazłam inny drapaczek.

Czekam na wypłatę i zamawiam, i tu się przyda bon rabatowy na 10 % :D oj zamówienie będzie okrągłe 600 zł ;D Zawsze sobie wtedy mówię, ale będzie to na jakiś czas :D Ten zooplus uzależnia :D

Nie pamiętam czy pisałam, ale Neo ma już całą wyprawkę wyjazdową :D





Będzie stał w małej sypialni na okres naszego urzędowania tu czyli od września do połowy czerwca :D 



Komentarze