CO z Mikołajkami?

Czytałam post na jednym z zaprzyjaźnionych fanpagy :) Lady pytała, co robimy, kupujemy dla naszych milusińskich z okazji Mikołajek czy Świąt Bożego Narodzenia.
Jedni pisali o kalendarzu adwentowym z przysmakami :)
Inni o szelkach, zapawkach, przysmakach.

Zdałam sobie sprawę, że poza sesją zdjęciową, która właściwie będzie dla mnie :) dla Neo przyjdzie "tylko" kot w worku :) Kot już się zapowiedział, że dopiero po 28.11 wysyłać będzie paczki.

Kot w worku o tyle jest fajny, że i właściciel i kocio znajdą coś dla siebie :) Jedna trafiona zabawka od 3 miesięcy to i tak super wynik :)

Dość o tym, tknęło mnie coś oblukać Neo stary tunel i okazało się, że druty zaczynają przebijać materiał, poza licznymi zaciągnięciami i dziurkami, jest ok :) Wyprałam go, żeby Neo mógł wykończyć jego żywot :D

A na święta pod choinkę zamówiłam taki :D Fajny bo z poduszką :D


Można poduszki nie wkładać wtedy tunel jest prosty :) Coś czuje że będzie się podobać :D 

No i oczywiście przysmak Almo Nature mieszanka owoców morza :) 

To dostanie na Mikołajki. 

Zaś menu świąteczne to będzie łosoś rybka podparowana :) mięso z kaczki :) i kupię czerwone mięso :) Poza tym dostanie tuńczyka swojego ukochanego w puszce i mięso z golonki :) 

Ktoś na fb mi napisał, że Neo ma lepiej niż nie jeden człowiek. 
Cóż dopóki mnie stać, Neo będzie miał wszystko co najlepsze. 

Jak oczekiwaliśmy na Neo, mówiłam do M i mojej mamy, że ten kot będzie miał wszystko, będzie najszczęśliwszy. 
On uszczęśliwia mnie :) Tym jak śpi ze mną, obecnie na ręczniku pod łóżkiem :) wstaje razem z moim budzikiem :) i wskakuje na łóżko, chce żeby go miziać w najniewygodniejszej pozycji dla mnie :D W końcu mam się rozbudzić :) Sytuację za moskitierą, przy otwartym oknie ogląda jak najlepszy film :) Kiedy ja oglądam film kładzie się na zagłówku przy mojej głowie, a gdy mam zimne stopy i leżę kładzie się na nie i ogrzewa. Kiedy wracam z zakupów, nawet gdy nie ma mnie 8 min czeka w drzwiach :) Jest najgrzeczniejszym kotem jakiego znam, a naczytałam się jakie są koty. I jak go tu nie kochać :) Cud malina :*









Komentarze