jestem coraz większy

Neosiowa waga dobiła do 4,5 kg :)
Przewertowałam mnóstwo artykułów na temat jak się brytki chowają przy psach typu Jack Russell :)

Mnóstwo ludzi pisze, że "współpraca" pięknie się rozwija, od początku nie było trudności. Niektórzy hodowcy straszą, że trzeba mieć je na oku bo kot wydrapie psu oczy :) No tak Neo to istna bestia mrauuuuum :D


Tak sobie Neoś wygodnie na mnie leży gdy pracuję :D Myszka kiedyś musi odpocząć :) 


Nasze ostatnie ozdoby już dotarły :D 

https://www.facebook.com/NeoPolskiBrytyjczyk/videos/313068995743803/    a tak się Neo zapoznawał :) zabawko bombki oczywiście filcowe :) 



Mój pierwszy tatoo :) piękny :) 

Odliczamy dni do sesji :D A dzień wcześniej ubieramy choinkę :d
To mój pierwszy raz w listopadzie :D

Czyli tak 
26 listopada ubieramy choinkę 
27 listopada na 10 mamy sesję foto z Moniką Małek
28 listopada prawdopodobnie przyjdzie kot w worku Mikołajkowy



Komentarze