Słoneczna jesień

Byliśmy dziś na tarasie w sensie wczoraj bo dziś to jest noc jeszcze :D
Piękne słoneczko świeciło :)






na ostatnim zdjęciu Neo wystraszył się odgłosów i wolał wrócić do środka. 

Jakiś czas temu kupiłam mu karmę mokrą almo nature owoce morza, były w kawałeczkach i niestety nie podeszły. Nawet nie polizał. Nemo brat Neo chociaż polizał :P ale też nie zjadł :D 

Dziwnie bo tuńczyk z krewetkami przechodzi i jest pycha :) 

W ubiegłym tygodniu zrobiłam Neo dzień bez mięsa, tylko sucha karma. Normalnie jak wielki post :) Przychodził, miauczał, domagał się. Ocierał więcej niż zwykłe, czaił się w kuchni. Nawet wszystkie przysmaki mu smakowały. Czasami warto zrobić przerwę. Teraz w poniedziałek mu zrobię. 

Byłam przeziębiona 2 dni z gorączka, Neo spał ze mną w łóżku. Jak gorączka przeszła Neo wrócił na ręcznik i na fotel :) 
Czasem jak nie mogę zasnąć a jestem już zmęczona, Neo wskakuje na poduszkę na moim stoliczku przy łóżku kładzie się, a ja go głaszczę aż zasnę :) wtedy się wymyka :)

Kochany kociak :) Wczoraj jak kichnęłam przy nim :) To wydał taki dźwięk miaaaaaaauuuuuuuuł długie :) jakby mówił na zdrowie :D

Obserwuję go w każdej sytuacji i nie wmawiam sobie tych wszystkich rzeczy :) Poważnie :)

Koty to mądre zwierzęta jak i psy :)



Poducha od tunelu się spisuje, jak Neo nie lubi legowisk tak na niej często ląduje :)
Zresztą jak widać na drugim zdjęciu chyba mu dobrze :D 




Komentarze