2 wizyta

Byliśmy dzisiaj u weterynarza. Neoś został przebadany, ma powiększone węzły ale to dlatego że kościec żuchwy się dostosowuje pod  stałe zęby Neo i do roku tak jeszcze może być.

Waży 5,45 kg :) ( w domu wychodziło mi o 0,6 kg więcej ) no i Pani wet zaleciła kontrolowanie tego co Neo je, ale wiecie tak co do grama :)
Powiedziała że powinien jeść więcej mokrej karmy bo ma 3-4 krotnie mniej kalorii i jest bardziej treściwa.

Zatem zaczynamy prowadzić notatki :) chyba w exelu to zrobię :) będzie bardziej przejrzyste :)
Na jutro Neo mięsko się rozmraża 6 g ale z lodem :D więc wyjdzie inaczej :D

I suchej wsypałam po 1 g do dwóch miseczek :) Czyli tak żeby przykryć dno :) Może nie będzie tak rozwalał :D

Sama jestem ciekawa wyników, bo wydawało mi się że dużo nie je. Wet się zastanawia cz Neo je bo jest głody czy dlatego że lubi :)

Okaże się czy waga za 2 tyg ruszy do góry czy spadnie, czy będzie stała :D

Obstawiam że będzie stała :D

Aaaa chciałam zakomunikować że w sob Neo wpakował się na kolana :D do mnie rzecz jasna :D nie dotykałam go i leżał leżał :)

Moje kochane maleństwo :*










Komentarze