Zaczynamy nowy etap :)

Oficjalnie Neo nie jest już kitty :D a adult :)

Ale skoro brytki rozrastają się do 3 lat :) to dla mnie adult dopiero wtedy będzie :D Prawdę mówiąc jego tato jeszcze tego nie osiągnął :D

Ostatnio Neo zamówiłam bardzo prostą zabawkę kawałek drucika a na końcu są cztery czy pięć zwiniętych kartoników :) Uderzając łapą o te kartoniki odbijają się symulując lot muchy :)
Kiedy siedzę w salonie np. po obiedzie i coś oglądam w Tv to Neo potrafi tym bawić się tak długo jak ja tam siedzę :)
Standardowo kiedy wstaję i wychodzę do sypialni słyszę tup tup :) i Neo już jest na fotelu :) Toaletka i idziemy spać :)

Budzenie się ustabilizowało, tzn jak zadzwoni mój budzik wtedy Neoś się wyciąga i bach jest u mnie w łóżku, najpierw noski noski :) później otwieram rolety :) a Neo miauczy i domaga się miziania :)




Przestawiłam Neo na Acane, Orjen i Purizon. Poza tą ostatnią, te dwie pierwsze są mega trudno dostępne. Czekam po miesiącu od złożenia zamówienia.

Nie pilnuję co do grama, Neo jedzenia. Doszłam do wniosku że Neo nie jest gruby, taki po prostu jest. a Wetka no cóż, musi zarobić. Chętnie się doradzę, ale i tak zrobię to co najlepsze i co ja uważam.


Komentarze