Święta i po

Święta spędziliśmy we troje, więc Neo miał wszystkich przy sobie :)

Dostał specjalne smaczne menu :D
tuńczyk Miamora + łosoś cosma ( nie całe puszki tylko po trochu)
a wczoraj mięsko :D dostał na dwa razy :D Jak ciacham mu mięsko :D obok niego to normalnie zaczyna mruczeć :D

Szynka i polędwica to numer jeden :P Podobnie cosma snacks.

Chcę iść w tym tygodniu na odrobaczanie choć sądzę że to zbędne, ale ostatni raz był w ubiegłym roku. No i szczepionka po tygodniu, lepiej dmuchać na zimne. Tylko coś nie mogę znaleźć terminu u wetki :)

A i czeka nas duuuuże zamówienie w zooplusie :D Konserwy się kończą, cosma snacks też :)
Cosmę dostaje teraz po jednym chrupku w nagrodę :D np. że ładnie zapozuje do zdjęcia :) czy da się ładnie zdjąć z szafy i nie podrapie :D

Mamy taką umowę, że pokazuje albo klepie sobie ramię i Neo wchodzi na nie :) jak papużka :D i wtedy go zdejmuję, kiedyś na tym etapie wbijał pazury ale teraz wyluzował. Mówię mu Neosiu Pancia nie da zrobić krzywdy i Cię nie puści :)

Dziś Neo wskoczył na szafkę przed Tv i ekran strzelił z łapy kilka razy, M zwrócił mu uwagę ale Neo nie zareagował :P a ja tylko podeszłam i powiedziałam Neoooo i myk myk Neo zeskoczył :) No i musiał dostać nagrodę :)

Nigdy bym nie przypuszczała, że tak mogę się zakochać w kocie :D
Uwielbiam go obserwować, robić zdjęcia i to jak patrzy mi głęboko w oczy.
Jak się przeciąga i wskakuje mi do łóżka, mruczy i zawsze wącha nos :D

fala była genialnym pomysłem od końca listopada wow nie minęło :D 


bardzo ale to bardzo bardzo jesteśmy zadowoleni z drapak :D plus to że zawsze można zmienić konfigurację :D 

Brytki to chyba kociaki które nie niszczą czy zabawek czy czegokolwiek :) Gąsieniczka była zakupem za 25 zł ? czy jakoś tak na chwilę, liczyłam na miesiąc a jest z nami od lipca i tylko troszkę jest podrapana :D więc wielkie wow :P 


tylko na chwilę założyłam :D to jednak nie kocia obroża :D ale wygląda jak prawdziwy miłośnik Kissu ( Neo uwielbia ich muzykę słucha i się nie kładzie :D :) 



stary drapak :) jeszcze cały kocio się mieści :D tu głowa z drugiej strony dupka wystaje :D 



Komentarze