Mia ząbkuje, a Neo został Bossem

Dziś mamy leniwy dzień nasza trójeczka :D

Kociaki zrobiły mi pobudkę po 2 a potem po 7 :) Oczywiście pierwszy na zwiad przyszedł Neo :) położył się standardowo tak abym musiała się podnieść aby go pogłaskać :D
Potem Mia wpadła :) Ona mnie zapachem budzi :P

Zmienia ząbki i tak jej daje z paszczy jakby jadła coś innego niż Neo :D

Ostatnio Mia mnie mega pozytywnie zaskoczyła :) Mają takie przysmaki a la kanapeczki są twarde, Mia je żuje tak długo aż zje, Neo wącha i odchodzi :)
Neo leżał w pokoju, wpadła Mia i przed nim wypluła kawałek a on to zjadł :P
Widzicie rozmoczyła mu śliną :) To oznacza że Neo jest bossem :)

Zresztą co o tego już mam pewność :D Dziś Neo leży na fotelu wyciągnięty, Mia leży pod drapakiem.
Nagle wstaje i wskakuje na fotel i myślałam że się wtula :P a ona chciała go przegonić :P nie dał się :D
Brawo Neo :D

Wczoraj gotowałam obiady, cały czas towarzyszył mi Neo leżał na podłodze w kuchni :) Dzisiaj robiłam porządek w szafkach i tu siedziała na stołku Mia domagając się pokazywania co jest w szafkach :D jak stałam na stołku :P

Zapomniałam dodać że Mia jest fanką wody :D uwielbia leżeć w umywalce i wpatrywać się w kran :P lecąca woda nie jest przeszkodą :D a woda pod prysznicem magia :) Czasami ją na rękach zabieram pod prysznic tak ogląda jakbym jej cuda natury pokazywała :D














Komentarze

  1. Jeziuuu jakie one są urocze *.* Osobiście wolę psy, ale koty także kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci też tak zawsze twierdziłam, nadal kocham psy ale uważam że są jak otwarta księga a koty jak zamknięta :)

      Usuń
  2. masz irbota? który to model? zastanawiam się nad kupnem ale nie wiem czy warto przy jednym brytku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ze zdjęcia to scooba myje na mokro :) i chyba jest tylko jeden model :) polecam :) bo ściera do sucha i jest dokładniejszy niż roomba co tylko odkurza :) i tak warto :P nawet nie mając kota :)

      Usuń

Prześlij komentarz