Nowy drapak i leżanka w jednym

W końcu zamówienie z zooplusa dotarło :)
Mia mruczała jak wykładałam zawartość :P hihi

Dostały na obiad puszkę miamora tuńczyk z warzywami :P wciągnęły :D
na kolację sardynki cosmy i tylko Mii smakowały, Neo dostał Miamiora krewetki z tuńczykiem :D Nie zjadł wszystkiego :D ale Mia mu pomogła :D


Mia dziś dostała szczepionkę na choroby zakaźne i umówiliśmy się na 9 września na kastrację.
Mam ją przynieść przed 8, z kocykiem i naczczo. Tzn ostatni posiłek może zjeść 10 h przed zabiegiem i napić się wody 5 h przed.

Poza tym waży 2,68 kg :D troszkę więcej niż 2 tyg temu :D
Dostaliśmy P;aque Control z samych sproszkowanych alg na zmniejszenie tworzenia się płytki nazębnej, a w przypadku Mii na ten smrodek z paszczy :D
Obawiałam się że nie ruszy, ale wymieszanie z vitacraftem zakończyło się sukcesem :D

Neo ma brać po pół tabletki swoich tabletek na drapanie się. Bo porcja jedna co 3 dzień powoduje że znów się drapie.














o jest tylko część do jedzenia na bieżąco :) Do tego dochodzi jeszcze karton z 40 saszetkami po 100 :) i 88 pastami :D + 12 puszek po 85 g :D 

Do tego jeszcze były acana i orjen 1,8 kg + 2x 400 g orjen inne smaki

żwirek 2 x 40 l :) 

Spisałam sobie daty chcę oblukać ile +- wychodzi miesiąc :) 

Ten tzn sierpień i wrzesień są droższe o weta
bo raz odrobaczanie 2 kociaków - 45 zł
wcześniej badanie kału- 85 zł
proszek na zęby - 45 zł 
Immunadol 2 opakowania - 60 zł
Vetoskin - 45 zł 
szczepienie Mia - 85 zł
Neo wizyta - 85 zł 
wizyta z Neo i Mia - 120 zł
 advokat- 30 zł

a we wrześniu będzie 250 zł kastracja
potem kontrola nie wiem ile 

Czasami takie miesiące się zdarzają ale później jest spokój znów kilka miesięcy. 

Komentarze

  1. no no jakie zamówienie, moj by mnie z omu pognal jak bym mu podala kwote hehe co do zabiegu trzymam kciuki zeby sie udal bezkonfikowo :) i napisz czego nie chca jesc jestem ciekawa tego cos trenowaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naczytałam się tych historii co kocięta się nie budzą itd i mam stracha, ale z drugij strony wiem że lepiej zrobić aniżeli nie zrobić :)

      Usuń
  2. nie powiem pojechałaś zamówieniem ostro, masz jakieś zniżki na zooplusie? jak się sprawdzają pasty miamora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 % wykupiłam na 3 lata za 20 zł czy coś takiego, dzięki niej na obecny czas zaoszczędziłam ponad 300 zł :) a pasty kociaki uwielbiają :) poza smakiem sera ":D

      Usuń

Prześlij komentarz