Neo przejął rolę dominanta

Neo w końcu posłuchał moich wskazówek aby się nie dawał Mii, jest większy i starszy, spokojniejszy i powinien pokazać pazura no i pokazuje.

Wyciągnęłam wędkę i poszłam do łazienki Neo pobiegł za mną, drzwi były uchylone. Neo skakał bawił się i nagle słyszymy jak Mia skrzeczy w korytarzu, a kiedy ona przyłącza się do zabawy to dla Neo oznacza koniec. Neo ustal w drzwiach nastroszył sierść, zrobił koci grzbiet i nie dał jej wejść.

Dwa dni temu dawałam mięsko kotom na jednym dużym talerzu, bo małe się myły. Przybiegli oboje, Neo spojrzał na Mię a ona się oddaliła i usiadła, jak Neo skończył jeść wtedy ona przyszła na posiłek.

Kiedy rozdzieliłam szafy, okazało się że każda z nich jest innego kota. Tam gdzie posłanie z poduszką i kocykiem to Neo, a druga bez to Mii - ale Mia nie lubi kocyków ani takich rzeczy, ceni sobie spanie na gołych nawierzchniach. Szafka obok szafy Mii jest też Neo :D bo leży tu materacyk :D
Ale do rzeczy :D bawiłam się piórkami z obojgiem :D tak już to się udaje :D bo zależy do którego kota mówię to ten się bawi :D i mówiłam Neeeooo Miaaa gdzie jest ptaszek :D i wędka była w rozecie drapaka a potem przeskoczyła na szafę Neo, mimo że Mia była w rozecie pierwsza to nie odważyła się wskoczyć na szafę Neo, on sam wskoczył...ale Na Mii szafę Neo oczywiście może wchodzić :D

Dalej Mia podgryza Neo, ale on od razu reaguje i na nią siada :D
Tak to się pozmieniały role :)





Komentarze