Jeszcze 4 dni :D Nananananana :D :D :D

Moja radość rośnie z każdym dniem, a potem i z każdą godziną :D 

Ogarnęłam sobie rzeczy tak, że zostało Nam może z 5-6 kursów już końcowych :D Z bieżącymi bibelotami :)

Całe życie człowiek odlicza i na coś czeka...to taki ekscytujący czas... prowadzący do SZCZĘŚCIA ♥ 

Wybrane legowisko :D Tym razem Single Cat Bed oczywiście od naszej ulubionej firmy :) Meow Loops już wstępnie z Anetą rozmawiałam, kolor wybrany co by pasował nam do mebli w salonie :D 



będzie szmaragd :D

Myślałam jeszcze o takim drapaczku, ale cena mnie trochę przeraża :D 

Kapak Diamond  


Jest duży i stabilny i oczywiście wytrzymały na długie lata...no ale to ponad 300 zł.. .to my Kotty ma dużo tańsze :) a tu jest ta różnica, że ma nietypowy kształt...ale za to płacić 100 zł więcej?? nooo nie wiem ....




Komentarze

  1. Ten czerwony drapak fajny ma ksztalt ale cena nie z tej ziemi przeciez to tylko karton nie zadne drewno sklejka itd

    OdpowiedzUsuń
  2. na kotach sie zarabia karm ile jest narynku, drapakow, legowisk cuda, na kiju w psim tyle nie ma , ciekawe jak to u gryzoni wyglada hahahahaha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz