Pafi meble dla Twojego pupila..

Aaaaaaa już jest ta nasza wyczekana komodo - kuweta :D Tak to nazwałam, choć tak naprawdę to po prostu komoda skrywająca w sobie dwie kuwety :) 

ALE ta nasza komoda to 2 w 1 :D na dole kuwety, a na "blacie" siedzisko do ubierania butów :) dla ludzi :D 

Cała komoda jest wykonana w retro klimacie...te nóżki :) Ajaj zakochałam się, jest po prostu piękna. 

Zanim zaś ją Wam pokażę... to...

Pafi meble dla Twojego pupila - Instagram  to bardzo ciepła, przemiła obsługa klienta. Pani Paulina urocza kobieta. doradziła, poleciła rozwiązania, wysłuchała :) Zrobiła projekt, potem zadzwonił stolarz potwierdzić wymiar. 
Baa miałam chyba specjalne względy :D bo miałam okazję poznać firmę Pafi na żywo, gdyż dostawa była z wniesieniem za co serdecznie dziękuje :) 

Cena bardzo bardzo przystępna :) prawdę mówiąc byłam przekonana, że lekka ręką zapłacę z tys zł :) 

a teraz patrzcie, oglądajcie, podziwiajcie :D  








Neo boss poszedł na pierwszy ogień, na prawo zrobił siusiu na lewo coś innego :) Sprzątnęłam, wpadła Mia i to samo  :) Komoda oficjalnie została zaakceptowana i przyjęta :



Gorąco polecamy ♥

Komentarze

  1. oo jakie fajne rozwiązanie i nie ma kuwet wolno stojących, extra

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz