Kocie NO WASTE



Powiem Wam szczerze i uczciwie, od kiedy postanowiłam wdrożyć do mojego ludzkiego życia zasadę no waste  zastanawiałam się jak mogę zrobić to w przypadku kotów.

1. Mrożę mięsko to zawsze wkładam porcje w woreczki foliowe - nadal nie mam pojęcia jak to zastąpić, jeśli ktoś ma jakiś pomysł piszcie w kom ( ale staram się te woreczki wykorzystywać kilkukrotnie)

2. Karmę mokrą kupuję zawsze w puszce, odpuściłam porcje w woreczkach bo to przecież plastik, a różnica cenowa nie duża...przykładowo 100 g x 6 schessira w foli 19,80 zł, a 6 x 85 g schessira w puszcze też 19,80 zł różni się 15 g wagi - te 15 g dla środowiska robią dużą różnice 




3. Karma sucha jemy Purizon i niestety jest w foliowym worku, ale wiem, że już jest coraz więcej karm w papierowych lub kartonowych pudełkach np Empire Petfood - tu nasz wniosek kupować więcej naszych polskich karm 






4. Żwirek - akurat tu zawsze kupowałam w papierowym worku żwirek roślinny, co można spłukiwać w toalecie  i jeszcze dziś Wam opowiem o naszym nowym odkryciu  od Zakop i Zapomnij - żwirek dla kota


5. Zabawki - już nie inwestuję w nic co jest plastikowe  Wędki, myszki, piłeczki, drapaki - z wykorzystaniem naturalnych surowców typu karton, drewno, piórka, plusz, filc itd 
6. Przysmaki - tu zajadamy się SAMO MIĘSO - psie i kocie smaczki - smaczki są w papierowych torebkach,
Szukam jeszcze czegoś jak cosma też w eco wersji 







Tak na koniec warto wspierać naszych Polskich twórców i dostawców 

Raz, że na paliwo mniej się wydaje aniżeli ściągać zabawki z Chin...

Dwa wspieramy polski rynek 


Jeśli ktoś z Was, zna Polskie marki, które są NO WASTE piszcie o nich w kom 

 Warto takie znać i u nich kupować 







Komentarze