1 listopada.

 


Pamiętamy i nigdy nie zapomnimy o Tobie ♥
.
Neoszku nie ma dnia, abym o Tobie nie myślała.
.
Tęsknie prze okrutnie, ale wiem też, że gdyby nie Ty nie było by dziś z nami Tadzika. Dzięki Tobie dostał dom, trzeci i ostatni, a dziś ma urodzinki 1.
.
Wiesz ile się u nas zmieniło. Opowiadać można godzinami.
.
Nie poznałbyś teraz Mimi, ona jest teraz już dorosłą i dojrzałą kotką. Wspaniale się zachowała względem Tadzika, uwierzyłbyś, że po 4 dniach przestała syczeć na niego?
.
Myślę, że też byś się z nim dogadał, żywe złoto, Mimi to 1/5 żywotności Tadzika.
.
Teraz miseczki z karmą nie stoją w kuchni, a na parapetach :) inaczej Tadzik by je wyczyścił.
.
aa Neoszku wiesz, że będziemy mieć balkon!
W następnym roku i tak będzie osiatkowany, znalazłam już Mimi fajny drapaczek, liczyłam, że doczekamy się ich wcześniej i oboje będziecie podziwiać z niego świat.
.
Wiesz, że Mimi podkrada suchą karmę Tadzikowi ale też jego zabawki traktuje jak swoje :)
.
Kotka która bawi się szarpakiem na swój koci sposób.
Smaczki wiadomo jedzą wspólnie :)
.
Dzięki Tobie też ruszyłam tyłek i zaczęłam dbać o swoją figurę. Schudłam 21 kg, wiesz że jesteś moim najsilniejszym motywatorem. Miałam i jeszcze trochę mam do siebie żalu, że nie biegałam tak szybko aby dobiec i pożegnać się z Tobą. Że się spóźniłam.
.
Nigdy nie sądziłam, że tak może kogoś komuś brakować.
.
Kocham nad życie niezmiennie ♥

Komentarze