Mamy choinkę :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pierwsza nasza choinka z Neo :) oraz pierwszy raz ubieram choinkę w listopadzie!
Słuchy mnie dochodzą, że wiele osób już ma ubrane choinki :) Nie mogłam się już doczekać,
zresztą to ostatni krzyk gdyby w sobotę trzeba było kupić jeszcze jakiś łańcuch czy coś :D

Kupiłam jeszcze dwie czapki mikołajowe dla mnie i M. :) Monika mówiła że ma czapę dla Neo, bo on swojej trochę nie bardzo lubi :)




Choinka jest ubrana od rana, a Neo tylko raz podgryzał jej badylki :) nie będzie jak w filmach mam nadzieję :) zresztą jest sztuczna, lampki się nie nagrzewają a bombki się nie potłuką gdybym miała ją z ziemi podnosić :) 

Właściwie dla Neo i na sesję już wszystko jest :) Zostało tylko dokładniejsze posprzątanie :) bo na zdjęciach więcej widać niż gołym okiem :D 



Czub będzie krótszy :D jutro go przytnę :D 

Uważam, że to moja najładniejsza choinka jaką ubrałam w życiu ;D Brawo ja :d

Zastanawiam się nad menu Neosiowym :) chyba w wigilię też będzie jadł tylko rybki :) Myślałam, żeby zrobić mu dzień wcześniej taki dzień tylko na suchej karmie. Wtedy zawsze następnego dnia ma taki apetyt że hej :) 

Czyli
23.12 - sucha karma greenwoods indyk, białe ryby i kaczka w sensie 3 różnych :D
24.12 - łosoś i tuńczyk konserwa 
25.12- kaczka mięsko, tuńczyk thai 
26.12 - udziec wołowy

Oczywiście do suchej karmy ma zawsze dostęp i je kiedy ma ochotę :) 

Niech i Neo czuje, że są święta :) Pewnie pod choinką znajdzie się i Kot w worku grudniowy :) 
To będą wspaniałe święta :) 


Komentarze