Cyrylkowy sklepik - kocia fundacja

Kochani, od dwóch miesięcy działam online jako wolontariusz reklamowy :) Nie wiem jak to nazwać :)
Fundacja Kocia Przystań  organizuje tzw bazarek, sklepik na którym wystawiane są fanty od darczyńców ( najczęściej to nowe produkty). Cała suma zebrana z licytacji idzie na pomoc kociakom.

Uwierzcie, że pieniążki przy tylu kocich biedach rozchodzą się jak woda. Wiadomo, że kociaki muszą coś jeść, pić, gdzieś mieszkać - Domy tymczasowe oraz mieć kuwetę, żwirek itd. Do tego wszystkiego dochodzi leczenie, mimo zniżek jakie dają zaprzyjaźnieni weterynarze koszty są wysokie.

Pamiętam artykuł o znalezionym kotku co nie miał połowy pyszczka, wielka rana. Zobaczcie badania, oczyszczenie rany, - weterynarz powiedział, że naciągnie i zszyje skórę. Potem kastracja, szczepienia, odrobaczania i nauka życia z człowiekiem. Jak korzystać z kuwety, jak z drapaka jak ponownie zaufać człowiekowi. Następnie poszukiwanie kochającego domku. 
Samo zszycie kosztowało ponad 1000 zł. 

Nawet nie wiecie jakie to wzruszające, kiedy widzimy zdjęcie ów kociaka tak marnie wyglądającego, a po pół roku przychodzi zdjęcie od nowych właścicieli jak kotek leży brzucholkiem do góry, szczęśliwy, zdrowy, najedzony i kochany :) 

Sama nie jestem zbyt łatwowierna, zanim coś wylicytowałam Fundację sprawdziłam wzdłuż i wszerz. Następnie zrobiłam "czystki" w domu. Rzeczy kupione, nie chodzone które łapią tylko kurz, a tak ktoś może wylicytować i jakiś kotek będzie szczęśliwy.

Chciałabym wszystkich Was zaprosić na wrześniową edycję :) Będą akcesoria dla kociaków, psiaków, kociar :D a także bardzo neutralne jak ciuszki, biżuterię oraz świąteczne produkty :)
Ceny wywoławcze są bardzo niskie, to od Was zależy cena końcowa :)

Cyrylkowy sklepik zaprasza :) A pod spodem kilka zdjęć tego co będzie od Nas :)



kokardki :) regulowane dobre i dla kociaków od małych do dużych :) a na psią szyję też spokojnie wejdzie


legowisko - hamak


komin od Kot z wąsem


torebka skórzana Monarri





łapacz snów od Jasmilly


obrączki do serwetek


długopis z magnesem

silikonowa forma do czkoladek





filcowe podkładki


podkładki korkowe





Komentarze

  1. Fajna kocia sprawa z tym sklepem czy jak to nazwać, albo jak ty to zrobiłaś fundacja, będą mieć łapsze życie jak wcześniej. Powodzenia z akcją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Najbardziej podoba się mi zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę ci powodzenia ! Mam nadzieje ze o akcji usłyszy jak najwiecej osob !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry z Ciebie Ludek :-) oby tak dalej. Ja osobiście jestem psiarą, ale mam słabość ogólnie do zwierząt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Tak trzymaj <3
    Obserwuję!
    Zapraszam do siebie ;) https://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Takie akcje, to naprawdę poruszanie bardzo słusznej sprawy. Wspieranie takich aukcji to świetne rozwiązanie. Ja osobiście najchętniej przygarnęłabym masę kociaków i psiaków, i kupiłam im wszystkie możliwe gadżety z aukcji, aby móc jeszcze więcej pomóc, ale nie wszyscy domownicy u mnie zgadzają się na pupila :(
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz