Wyjazd - Gdańsk

Pierwszy raz jechaliśmy Pendolino relacja Kraków- Gdańsk :) Podróż była szybka bo tylko 5 h, to szybciej niż do moich rodziców :)



Mia tradycyjnie ponad połowę drogi spędziła mi na kolanach, grzeczniutka jak nie ona :) obserwowała ludzi. Cichutko byli oboje :) Koty idealne na wyjazdy :) Poza moją ciężką walizką :) 
ps. powinno robić transportery na kółkach :D 




Do dyspozycji w Gdańsku dostaliśmy 80 m2 mieszkanie :) i koty nie wiedziały gdzie uderzyć :) 
Nowe zapachy, kompletnie nieznane środowisko, wszystko inne :) 

Pierwsza noc o dziwo wyglądała tak, Mia spała pod ścianką ze mną w łóżku, a Neo między nogami pod kołdrą :) Czułam jego futerko :) To słodkie, że przy mnie czują się tak bezpiecznie :) i mi ufają :) 




A potem system spania był bez zmian tyle że Mia spała wyciągnięta na biurku w pokoju :) a Neo pół nocy pod kołdrą a reszta przy mojej poduszce :) 

















Komentarze